søndag den 20. marts 2011

Alligevel ikke helt færdig for i dag!

Har netop modtaget mail hjemmefra!
Nu vil jeg lægge mig til at sove med et smil på læben...

"Hej mor.

Vi har været nede og træne og haft det godt, citat Christian.

Jeg er faldet ned af en stol og fået en bule og fået en klud på hovedet, Citat emil.

Det er nogle pæne billeder du har sendt til os, citat Christian.

Jeg har lært og køre på Skate board sammen med min far,Citat Emil.

Jeg glæder mig til du kommer hjem sammen Buster, Tante Erik, Maja, Hugo og dig selv, Citat Chistian.

Mig og Christian og din mand vi hygger os rigtig dejligt og jeg håber i har det godt og jeg elsker Tante Maja rigtig meget, Citat Emil.

Jeg glæder mig til at lege sammen med Buster,Hugo og Emil, Citat Christian.


Kærlig hilsen Emil og Chsitian."

1 kommentar:

  1. Får lyst til både at grine og græde. Nååårh, for nogle storsindede søde supermænd derhjemme. Tante Maja elsker også dig Emil!

    Og Mette, sleep tight inde på room 3 ;-)

    SvarSlet