fredag den 25. marts 2011

Tanten travels NOT light...

Hvad er det mon der er sket siden kufferten blev vejet ind i Billund??? Gør mig forhåbninger om at kunne lukke den senere i dag!

Her lades der så småt op til hjemturen. Vi skal her fra Janes kl 16.30, så der er lidt tid endnu, men også meget der skal nåes... pakke, frokost med Søren og Lotte der først skal hjem i morgen, gå lidt rundt og sige farvel til det hele og underholde et par drenge, hvor den ene i hvert fald er helt klar over, at det er i aften vi skal flyve. Helt præcis kl. 19.50 letter vi fra Sydafrika. Endnu en gang må det blive "på gensyn" og ikke "farvel"! Næste gang skal mine egne drenge med! Jeg glæder mig til Emil er gammel nok til at kunne erindre og lagre alle de indtryk sådan en rejse vil give ham. Må vist hellere hjem og starte en rejse-opsparing!!

Næste gang der bliver opdateret her er vi i Danmark. Hvem ved om bloggen får lov at bestå som erstatning for den hjemmeside vi stadig har, men ikke har opdateret siden en gang i 2009... I hvert fald vil jeg logge på og afslutte turen når vi er kommet hjem.

Og til allersidst;
Maja og Erik... Tusind tak for at jeg fik denne oplevelse! Jeg ved I synes det er jer der skal være taknemmelige over at jeg ville, men at få lov at være en vigtig person for jer i den allermest følsomme og famlende og fantastiske tid, er en gave for mig, der kun står mål med det største jeg ellers har oplevet, nemlig selv at få børn! Mange magiske øjeblikke har vi allerede delt gennem tiden... at kunne føje denne til rækken er mageløst! At kunne have noget helt særligt sammen med Hugo, der forhåbentlig var med til at gøre HANS oplevelse af rejsen til en god og tryg oplevelse.... Lige nu ligger han her ved siden af mig og spiller Nintendo og vil vide hvad jeg skriver. Info efterfølges af "Jeg elsker tante Mette". Så kan man da flyve hjem uden brug af Lufthansa!!!
Tak kæreste venner!!!!!!!!!!

Krydser fingre!

Stemningsbillede fra room 1

Der er mange måder at gøre klar til rejsen!

Hele tre tanter samlet på det samme bord i den samme stue i det samme guesthouse i Sydafrika!

Christian og Emil!!! Jeg elsker jer og har helt ondt i maven over tanken, at I står og venter i lufthavnen i morgen! Nøøøøj det bliver skønt at kramme og kysse og klemme luften ud af jer! :o)

Nu må jeres udsendte stpooe - der er bud efter mig - en af tante-forpligtelserne er at bistå med gode råd om, hvordan og i hvilket tøj Buster tager sig bedst ud i lufthavnen i morgen formiddag! Åh det er hårdt at være tante...! ;o))

5 kommentarer:

  1. Glæder os SÅ meget til at se hvad I har puttet Buster i. SES.

    Tante V.

    SvarSlet
  2. Tak fordi jeg måtte følge med. Du er da en fantastisk tante - vil du ikke nok være tante til mine børn også?

    SvarSlet
  3. Åh, det billede af os alle tre får mig til at fantasere om 3 familier i 3 værelser engang i fremtiden.
    Ses i morgen

    SvarSlet
  4. Velkommen hjem. Tak for en super fantastisk tur. :o)) Hvor må det bare have været en fed oplevelse for dig.

    SvarSlet
  5. Hej Mette

    Velkommen hjem, lyder som en rigtig god rejse for jer alle.

    mvh
    Désirée

    SvarSlet