lørdag den 19. marts 2011

Tanten travels light!

Der er en vis luksus forbundet med at skulle foretage en Sydafrika-rejse og blot pakke til sig selv! Mens tingene så småt er ved at finde plads i en mellemstor/lille kuffert, går tankerne tilbage til de to kæmpemæssige kufferter samt håndbagage proppet til maks-tilladt-vægt, da vi gik og pakkede for 4 år siden!
Til trods for skumvaskeklude i en lind strøm og et par kg grødris (begge dele til jane), samt lidt gaver - som jo alt sammen læsses af dernede - så er det ikke muligt at få kuffertvægten op over 14 kg! Der er VIRKELIG basis for indkøb, hvis den tilladte vægt på 20 kg skal opnåes!

Fakta er, at det i eftermiddag går mod Billund, hvor familien kysses farvel, inden jeg letter med det første fly kl. 18.25! Om tiderne holder lander jeg i Joburg kl. 10.20 i morgen. Glæder mig ganske sikkert til den tid, til at se en flink taxa-mand med Thomsen-skilt, så jeg kan komme ud til Buster-familien hos Jane og få fødderne opad! :o)

Vi ses i Joburg!!!

1 kommentar:

  1. Hvor bliver det spændende for dig, at opleve en henterejse "fra den anden side". Det gad jeg godt prøve! Hvilken gave for Maja, Erik og ikke mindst Hugo, at du kommer "på besøg".

    Ha en fantastisk tur Mette! Glæder mig til også at følge turen fra din vinkel.

    Heidi

    SvarSlet