onsdag den 16. marts 2011

Tude-tanten...

...eller tude-mor er det vel nærmest i denne sammenhæng!

Begrundelse:


Min store Buster!!! Ja Buster er jo ikke kun navnet på mit nye tante-barn, men også det Christian herhjemme kaldes i størstedelen af tiden! :o)
Min Buster spurgte i morges om jeg ville ringe ind i fritteren når jeg var på vej! Han ville gerne pakke tasker, ordne garderobe og komme ud selv! Da jeg så så ham - stor og sej - dér flere hundrede meter væk nede ved indskolingshuset - ja så var det som om vinden, eller var det det stærke sollys, pludseligt fik fat i mine tårekanaler! For at camouflere min stærkt overdrevne reaktion når det kommer til rørende oplevelser holdt jeg telefonen op og skød et billede! Så nu kan jeg sidde og nyde det og småtude lidt mere! Det er da stort!!! (Hvis man kigger riiiiigtig godt efter kan man faktisk godt se ham på billedet!) ;o)

Vi må jo ikke glemme hvad det her egentlig handler om... tre dage mere skal jeg sove! Stoooore fødselsdagsgaver til drengene er indkøbt. Mine pakke- og indkøbslister er tjekket og vinget af. Maden til Emils børnefødselsdag med børnehaven er i fryseren. Jeg tror der er styr på det! I Sydafrika var de i retten i går og Buster er nu helt og holdent juridisk søn og lillebror som var han født ind i familien!! En stor dag! Lad os i den anledning krydre slutningen af indlægget med, hvad den nybagte mor foretog sig for bare 11 dage siden (når nu telefonen alligevel er blevet tømt for billeder!)


Der købes tandbørste til Buster-bassen! Nåååååårrrrhhhhh! ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar