tirsdag den 22. marts 2011

I dag er der ingen af mine børn der har fødselsdag...

Men i morgen går det løs igen! Emil bliver 5 år! Min lille Mulle bliver 5 (FEM!) år!! Jeg ved ikke helt hvordan det er sket, men det er det. Når jeg ser og hører ham er jeg slet ikke i tvivl! En ret heftig portion selvværd, charme og følsomhed puttet ind i 115 cm. ualmindelig lækker knægt og I har min søn! ;o)
Jeg glæder mig vidlt til at ønske ham tillykke i morgen!

Aprospos fødselsdage, så havde jeg jo lovet drengene, at købe ekstra gaver med hjem til dem... lad os bare for nu sige, at min samvittighed er lidt lettere efter shopping i Eastgate i dag! :o)

Maja, Buster og tanten har været på shoppetur. Eastgate, Park Meadows og tilbage igen. Faktisk havde vi ikke nok tid (til trods for at det var os selv der havde bestemt tidspunktet for taxaen), og da det ikke lykkedes at få fat i taxa-kompagniet for at lave planen lidt om, endte vi med at være ret svedige og forpustede til sidst. Men vi nåede vist sådan nogenlunde det vi skulle.

Erik og Hugo havde planlagt en rigtig herretur op på bjerget bag Janes have med madpakker på toppen. Temperaturen har i dag rundet de 27 grader. Det til trods blev planen faktisk ført ud i livet! Drengene nåede skam helt op på toppen og ned igen! Et styk meget stolt storebror ventede på at fortælle da vi andre kom hjem! Ret sejt!

I aften har Thea og Pippa fra TLC - børnehjemmet hvor Buster er fra - været til middag her.
Så der er lidt senere ro end de andre dage og alle var ret trætte og varme i kinderne da besøget var slut.

Hugo tager en morgen-hoppe-tur!

Og her er skønt som altid!

Og lidt mere morgenhygge!

Room with a view!

Bjerget!!!

Hugo klar til at få lågen åbnet og begynde "opstigningen"!

Mmmmm!

Manuel måtte hjælpe med at gøre det første stykke fremkommeligt, så trekking-turen kunne starte!

Klar... parat....

GO!!!

Maja laver bestilling til fremkaldelse af billeder... tanten med kameraet går i nostalgi-mode og ser for sig, hvordan vi fik taget pasbilleder af Emil i netop denne butik for fire år siden!

Buster-funny-face på restaurant med tante Mette! (ok moderen var også med som anstandsdame!)

"Har vi det ikke bare sjovt?!?!?! hahahahaaa"



I går var der forøvrigt forlydender andetsteds (klik HER) om hvorfor tanten er fløjet ind fra de nordlige breddegrader. Vi dementerer hermed og beretter, at grunden er, at det er sjovere at være to til at rende rundt i timevis i disse omgivelser! ;o)


God fangst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar